SAJTÓKÖZLEMÉNY
ÜZEMANYAGTÖLTŐ ÁLLOMÁSOK INTEGRÁLT FELÜGYELETI RENDSZER FEJLESZTÉSE
2022/03/25
Az „Üzemanyagtöltő állomások integrált felügyeleti rendszer fejlesztése” project több célból kerül létrehozásra:
1. Technikai támogatási cél
2. Kereskedelmi folyamat ellenőrzési cél
A töltőállomásokon jellemzően heterogén technikai környezetben több műszaki berendezés összehangolt működése szükséges a folyamatos és hibamentes kiszolgáláshoz. Vállalkozásunk sok év alatt ezeknek a technikai eszközöknek a vezérlését kifejlesztette, mivel a kasszarendszer működését meghatározó 48/2013. NGM Rendelet, valamint a Jövedéki Törvény explicit előírásokat tartalmaz a töltőállomási rendszerek működésére.
A töltőállomások üzemeltetési tapasztalatai azt mutatják, hogy a megtörtént események dokumentálása, a technikai eszköz működési paramétereinek részletes naplózása szükséges a hibaesemények pontos felderítéséhez.
1. Technikai támogatási cél: az eszközök rendellenes működésének korai felderítésével és időben történő javításával növekszik az üzembiztonság, csökken az azonnali beavatkozást igénylő javítások száma, ezzel a rendelkezésre álló technikai támogató szolgálat terhelése kiegyensúlyozható.
2. Kereskedelmi folyamatellenőrzési cél: az egymásra épülő összefüggő folyamatok teljességének ellenőrzésével felderíthetők a rendellenes működések.
A töltőállomáson kialakított felügyeleti rendszer végpont a mérési adatokat azonnal a felügyeleti központba továbbítja. Az eseményfüggő értesítést a paraméterezés szerinti személyek azonnal megkapják, amit nyugtázniuk kell. A felügyeleti rendszerrel az emberi tényezőn alapuló megoldások nagy része automatizálható.
A felügyeleti rendszer fejlesztéshez a megítélt támogatás összege:
19 872 000 Ft
További információ kérhető:
Sólyomsoft Kft.
+36 52 590-030
info@solyomsoft.hu
www.solyomsoft.hu