Pénzügy-számviteli
koordinátor

Debrecenben

Páratlan juttatások!



Szoftver
üzemeltető

Debrecenben

Páratlan juttatások!

Eleged van a végeláthatatlan ingázásból, mert számvitelben jártás, vagy IT-s szakemberként nem találsz a közelben egy jó munkahelyet?
Unod már, hogy nem részesülsz kellő megbecsülésben, és a szakmában lassan már mindenki többet keres nálad?
Kisujjadban van a szakma, de hiányzik egy támogató közeg, ahol minden kapu nyitva áll a kiteljesedésedhez?

Kezdj új életet a SólyomSoft Kft-nél,

és legyél Te is anyagilag és erkölcsileg is elismert munkatársunk!



Pénzügy-számviteli koordinátor

álláslehetőség

DEBRECENBEN

nem csak fiataloknak!

Mindössze 1 PERC az egész!



Szoftverüzemeltető

álláslehetőség

DEBRECENBEN

nem csak fiataloknak!

Mindössze 1 PERC az egész!

KIK VAGYUNK, ÉS MIT CSINÁLUNK?


Mi itt, a SólyomSoft Kft-nél a piac egyik meghatározó szereplőjeként immáron több, mint két évtizede foglalkozunk kasszarendszerek és tankolóautomaták üzemeltetésével és az ehhez kapcsolódó szofverek fejlesztésével. Nevünk, szoftvereink és minőségi szolgáltatásaink ismertek a piacon. Tevékenységünkre egyre nagyobb és biztosabb igény mutatkozik, így ennek kiszolgálásához keresünk új kollégákat.

Bővebben a pozíciókról

Kattints a képre vagy gombra!


PÉNZÜGY-SZÁMVITELI KOORDINÁTOR

Feladatok: A beérkező számlák ellenőrzése és könyvelése; pénzügyi tranzakciók rögzítése és nyilvántartása a vállalat belső rendszerében; kimenő és bejövő számlák, kintlévőségek pontos kezelése, kiegyenlítések nyomon követése; banki kapcsolatok kezelése, pénzügyi folyamatok támogatása; NAV, ÁNYK adatszolgáltatás; a vállalat pénzügyi dokumentációjának folyamatos karbantartása és archiválása; dolgozókkal kapcsolatos nyilvántartások vezetése, hónapzárás, szabadság, táppénz kiírása, egyszerűsített foglalkoztatás bejelentése; bérszámfejtési adatok előkészítése; havi, negyedéves és éves pénzügyi jelentések készítése.

Munkarend: RÉSZ munkaidő, napi 4-6 óra

Amit kérünk:

  • minimum középfokú végzettség (felsőfokú előny), 
  • Microsoft Office felhasználói szintű ismerete (Word, Excel)
  • hasonló munkakörben szerzett, szakmai tapasztalat
  • megbízhatóság, terhelhetőség, tanulékonyság
  • precizitás, proaktivitás és önállóság

Nézd meg a juttatásokat lentebb görgetve!


SZOFTVERÜZEMELTETŐ

Feladatok: Országos lefedettségű ügyfélkörünk támogatása a rendszereink használatában, telefonos segítségnyújtás az ügyfeleknek, hardver javítások és karbantartások helyszíni elvégzése. Havi 4-5 alkalommal ügyelet vállalása.

Munkarend: TELJES munkaidő, 6:00-14:30 vagy 11:30-20:00

Amit kérünk:

  • minimum középfokú szoftverüzemeltetői végzettség (felsőfokú előny), 
  • legalább 2 éves szoftverüzemeltetői tapasztalat, alapvető SQL ismeretek,
  • jó kommunikációs képességek írásban és szóban
  • B kategóriás jogosítvány

Nézd meg a juttatásokat lentebb görgetve!


Mit nyújtunk, ha

csatlakozol

a csapatunkhoz?



TÁMOGATÓ KÖZEG

Míg mások problémákat, mi feladatokat oldunk meg. Nálunk ez az általános vezetői hozzáállás, és ez a szemlélet jellemzi a munkáinkat is. Leszámoltunk az idejétmúlt, korlátolt elgondolásokkal, ami sokaknak még mindig megköti a kezét.

MEGBECSÜLT MUNKAKÖR

Amellett, hogy szakmailag, emberileg és anyagilag is elismerjük a munkádat, folyamatos szakmai képzésekkel, kihívást jelentő feladatokkal, változatos tréningekkel és egy ütős csapatot építő szociális környezettel támogatunk a mindennapokban.

KORREKT FIZETÉS

Szeretjük, ha kollégáink elégedettek, ezért a te munkádat is átlag feletti fizetéssel jutalmazzuk. A konkrét összeget mindig a vállalt feladataid és a tapasztalataid függvényében határozzuk meg veled együtt, amit rendszeresen felülvizsgálunk és emelünk.

CÉGES AUTÓ

Mivel a munkánk során rendszeresen utazunk külsős helyszínekre is, ezért természetes, hogy ezekhez az utakhoz céges autót biztosítunk, amit munkába járásra vagy észszerű határok között magáncélra is használhatsz.

FIZETETT BEJÁRÁS

Ha nálunk dolgozol, akkor az utazási költségeid miatt nem kell aggódnod, hiszen a törvény adta kereteken belül megtérítjük a munkába járásod költségeit. Akár tömegközlekedéssel jársz, akár saját gépjárművel.

IZGALMAS FELADATOK

Ügyfélkörünk sokszínűsége és minőségi összetétele garancia arra, hogy a legkülönfélébb szakmai esetekkel ismerkedhess meg, Sokrétű és izgalmas munkákat biztosítunk, ami közben nem csak az irodában, hanem külsős helyszíneken is lehetőséged lesz dolgozni.

.

KIVÉTELES SZAKTUDÁS

Nálunk nem csak sablon munkafolyamatokban vehetsz részt, hanem lehetőséget biztosítunk a saját szoftvereink fejlesztésében való részvételre is. Az itt megszerzett tudással és tapasztalattal igazi szakértő válhat belőled.

MODERN ESZKÖZPARK

Nagyon ügyelünk arra, hogy minőségi, kulturált körülmények között végezzük a munkánkat, ezért biztosak vagyunk benne, hogy az irodánkra  és munkaeszközeinkre nem lesz panaszod. 

STABIL CÉGES HÁTTÉR

Mi nem az a hely vagyunk, ahonnan egymás után állnak fel a kollégák. Piaci pozíciónk a jövőben is sok munkát ígér, így nálunk neked sem kell aggódnod a jövőd miatt. Stabilan és egyre dinamikusabban fejlődünk.

JÓ CSAPAT, JÓ HANGULAT

Dolgozóbarát munkahelyként nem csak az irodában, hanem akár nem várt élethelyzetekben is számíthatsz ránk. Megértőek és segítőkészek vagyunk valamennyi kollégánkkal, és nyitottak vagyunk a véleményedre, ötleteidre is.

NE MARADJ LE!


Jelenleg mindkét munkakörben csupán néhány üres pozíció vár betöltésre, melyekre még jelentkezhetsz:

Ha Te is szeretnél Szoftverüzemeltetőként egy olyan biztos munkahelyen elhelyezkedni a közelben, ahol az átlagon felüli fizetés mellett magadra és a szeretteidre is marad időd - akkor add le a jelentkezésed 1 PERC ALATT az "Állás megtekintése" gombra kattintva a Profession.hu felületén!

Jelentkezésedet követően kollégáink hamarosan felveszi Veled a kapcsolatot, és bővebb tájékoztatást adnak a munkalehetőségről.


Köszönjük, hogy megtekintetted ajánlatunkat!


Adataid törlését, vagy módosítását bármikor kérheted tőlünk az adatvedelmitisztviselo@solyomsoft.hu e-mail címünkön.